Hansaposti väikelaen Teie ideede teostamiseks

  • Vastus laenutaotlusele vähem kui minutiga
  • Väga hea intressimäär – alates 15,9% aastas
  • Usaldusväärne pangalaen koostöös Inbankiga

Summa

1000
1000
10000

Periood

12 kuud
72 kuud
72 kuud

Kuumakse

-

Kuumakse

-

Arvutus on ligikaudne ja võib erineda Teile pakutavatest tingimustest. Personaalse pakkumise saamiseks esitage palun laenutaotlus.

Soovite viia ellu mõne suurema idee ning tasuda selle eest osade kaupa?

Hansaposti väikelaenuga saate katta suuremaid kulusid kuni 10 000 euro ulatuses.

Sammud

  • Täitke laenutaotlus.

    Logige ID-kaardi või mobiil-ID abil Inbanki internetipanka. Laenu taotlemisel küsime Teilt isiku- ja kontaktandmeid ning muud vajalikku infot personaalse laenuotsuse tegemiseks.

    Esitan laenutaotluse
  • Sõlmige leping.

    Positiivse laenuotsuse korral saate laenulepingu allkirjastada kohe ID-kaardi või mobiil-ID abil. Digiallkirja andmiseks peate teadma ka oma PIN2-koodi. Laenulepingut on võimalik sõlmida ka Inbanki kontoris.

    Sõlmin lepingu
  • Kanname raha Teie kontole.

    Kanname laenusumma pärast lepingu sõlmimist Teie kontole hiljemalt ühe tööpäeva jooksul. Kui Te ei ole juba Inbanki poolt tuvastatud klient, on lepingu jõustumiseks vajalik tuvastada end veebikaamera kaudu Veriffis või Omniva või Inbanki kontoris, mille saate valida enne lepingu allkirjastamist.

Miks valida Hansaposti väikelaen?

  1. Kõige kiirem vastus laenutaotlusele
    Taotlusele saate vastuse enamasti vähem kui minutiga. Raha kanname Teie kontole ühe tööpäeva jooksul alates lepingu sõlmimisest.
  2. Väga hea intressimäär
    Meie hinnakiri on läbipaistev, maksate laenu tagasi soodsatel tingimustel ja otsustate ise oma raha kasutamise üle.
  3. Tagatist pole vaja
    Anname Teile tagatiseta laenu summas 1000 kuni 10 000 eurot.

Tingimused

Läbipaistvad laenukulud

  1. Intressimäär 15,9% kuni 27,9% sõltuvalt Teile pakutavatest tingimustest.
  2. Lepingutasu 2% laenusummast, minimaalselt 35 eurot.
  3. Lepingu haldustasu 1,50 EUR kuus, mis sisaldub kuumakses.

Nõuded taotlejale

  1. Vähemalt 21-aastane Eesti kodanik või elamisloaga isik.
  2. Igakuine sissetulek alates 280 eurost.
  3. Korrektne maksekäitumine.

Maksimaalne laenusumma sõltub taotleja igakuisest sissetulekust ja kohustustest. Maksegraafik koostatakse annuiteedi põhimõttel (st igakuised osamaksed on kogu laenuperioodile jaotunud võrdselt). Tähtajalise elamisloa korral saame laenulepingu sõlmida maksimaalselt elamisloa kehtivuse lõppemiseni.

Isikusamasuse tuvastamine

Laenulepingu sõlmimisel pakutakse Teile valikuid isikusamasuse tuvastamiseks: Veriff, Inbanki kontor ja Omniva kontor. Kui Te ei ole eelnevalt Inbanki poolt tuvastatud klient ja Te ei ole varasemalt Inbankiga ühtegi lepingut sõlminud, peate end tuvastama veebikaamera kaudu Veriffis või Inbanki või Omniva kontoris. Kui Te ei ole eelnevalt Inbanki poolt tuvastatud klient ja Teil on Inbankiga varasemalt olnud leping, peate end tuvastama Inbanki või Omniva kontoris. Isikutuvastuse käigus läheb Teil vaja isikut tõendavat dokumenti (ID-kaart, pass või elamisloakaart). Vaadake täpsemalt Inbanki ja Omniva kontorite asukohti. Laenusumma makstakse välja ühe tööpäeva jooksul pärast isikusamasuse tuvastamist.

Laenu ennetähtaegne tagastamine

Saate laenu igal ajahetkel osaliselt või täielikult ennetähtaegselt tagastada. Selleks esitage meile vastavasisuline sooviavaldus, mille põhjal saame Teile öelda täpse summa, mis tasuda jääb. Ennetähtaegse lõpetamise tasu on:

  • 0,5% tagastatavalt summalt – kui tagastamise hetkel on lepingu lõppemiseni jäänud vähem kui 1 aasta.
  • 1% tagastatavalt summalt – kui tagastamise hetkel on lepingu lõppemiseni jäänud rohkem kui 1 aasta.

Korduma kippuvad küsimused

Kui kiirelt saabub vastus laenutaotlusele?

Nii kodulehel kui pangakontoris esitatud taotlusele saate vastuse enamasti kohe. Positiivse vastuse korral saate koheselt sõlmida ka laenulepingu.

Kui me ei saa Teile kohe laenuotsust teha, palume Teil esitada ka digitaalselt kinnitatud konto väljavõtte, misjärel anname vastuse Teie laenutaotlusele ühe tööpäeva jooksul. Konto väljavõte peab sisaldama infot Teie sissetulekute ja kohustuste kohta. Kui esitate konto väljavõtte Swedbankist või SEB-st, peab see olema panga poolt digitaalselt kinnitatud formaadis (.bdoc, .asice, .sce). Kui esitate konto väljavõtte mõnest teisest pangast, tuleb Teil konto väljavõte salvestada PDF formaati ning seejärel DigiDoc programmi abil ise digitaalselt allkirjastada. Tutvuge ka konto väljavõtte laadimise juhistega.

Kui kaua võtab aega raha laekumine kontole?

Raha kanname laenuvõtja kontole hiljemalt ühe tööpäeva jooksul pärast lepingu sõlmimist ja isikusamasuse tuvastamist. Isikusamasuse tuvastamise kohta leiate rohkem infot küsimusest “Kuidas toimub isikusamasuse tuvastamine?”. Raha laekub Teie arvelduskontole sõltuvalt Teie pangast kas samal või järgneval pangapäeval pärast meiepoolse ülekande sooritamist.

Kui suurt summat on võimalik taotleda?

Laenusumma võib olla vahemikus 1000 kuni 10 000 eurot.

Kes saavad laenu taotleda?

Laenu saavad taotleda kõik korrektse maksekäitumisega vähemalt 21-aastased Eesti kodanikud või elamisloaga isikud, kelle igakuine sissetulek on vähemalt 280 eurot.

Kui minult küsitakse konto väljavõtet, siis mis formaadis selle esitama peab?

Inbank aktsepteerib vaid digitaalselt kinnitatud konto väljavõtet (.bdoc, .asice, .sce formaadis). Selle saate alla laadida oma kodupanga internetipangast. Kui esitate konto väljavõtte Swedbankist või SEB-st, peab see olema panga poolt digitaalselt kinnitatud formaadis. Kui esitate konto väljavõtte mõnest teisest pangast, tuleb Teil konto väljavõte salvestada PDF formaati ning seejärel DigiDoc programmi abil ise digitaalselt allkirjastada. Tutvuge ka konto väljavõtte laadimise juhistega. Kui olete väljavõtte arvutisse salvestanud, saate selle üles laadida laenutaotluse lehel. Saate seda teha ka hiljem, kui logite Inbanki internetipanka sisse ja valite Laen ning Väikelaen. Kui väljavõtte üleslaadimine Inbanki internetipangas ei õnnestu, palume Teil saata see aadressile laen@inbank.ee.

Kuidas ja kus saab esitada laenutaotlust ning sõlmida lepingut?

Laenutaotlust on võimalik esitada siinsamas Hansaposti väikelaen veebilehel ja Inbanki Tallinna kontoris. Lepingu allkirjastamiseks interneti teel on vajalik toimiva ID-kaardi või mobiil-ID olemasolu. Sisselogimiseks on vaja teada PIN1- ja allkirjastamiseks PIN2-koodi. Lepingu allkirjastamiseks pangakontoris tuleb esitada isikut tõendav dokument (ID-kaart, pass või elamisloakaart). Laenusumma väljamaksmise eelduseks on ka isikusamasuse tuvastamine, mida saate teha veebikaamera kaudu Veriffis või valitud Omniva või Inbanki kontoris.

Kuidas toimub isikusamasuse tuvastamine?

Laenulepingu sõlmimisel pakutakse Teile valikuid isikusamasuse tuvastamiseks: Veriff, Inbanki kontor ja Omniva kontor. Kui Te ei ole eelnevalt Inbanki poolt tuvastatud klient ja Te ei ole varasemalt Inbankiga ühtegi lepingut sõlminud, saate end tuvastada veebikaamera kaudu Veriffis või Inbanki või Omniva kontoris. Kui Teil on Inbankiga varasemalt olnud leping, kuid Te ei ole Inbanki poolt tuvastatud klient, peate end tuvastama Inbanki või Omniva kontoris. Isikutuvastuse käigus läheb Teil vaja isikut tõendavat dokumenti (ID-kaart, pass või elamisloakaart). Vaadake täpsemalt Inbanki ja Omniva kontorite asukohti.

Mida teha siis, kui sisselogimine või allkirjastamine ID-kaardiga ei õnnestu?

Esmalt kontrollige, kas Teie arvutis on installeeritud uusim ID-kaardi tarkvara, vajadusel laadige alla värske tarkvara ja tehke arvutile taaskäivitus. Lahenduse probleemile võite leida ID-kaardi abikeskusest või ID-kaardi abitelefonilt 1777. Kui Teil sellegipoolest digitaalne allkirjastamine ei õnnestu, võtke ühendust Inbanki klienditeenindusega. Lepingut on lisaks võimalik allkirjastada ka Inbanki kontoris.

Kust on võimalik sõlmitud leping pärast digiallkirjastamist leida?

Pärast digitaalselt allkirjastamist jääb leping kättesaadavaks allkiri.ee keskkonnas, kust saate selle endale arvutisse laadida. Viite lepingule leiate ühtlasi ka e-kirjast, mis saadetakse Teile lepingu sõlmimisel. Kui Teil siiski ei õnnestu lepingut leida, palume pöörduda Inbanki kontorisse.

Kuidas toimub laenumaksete tasumine?

Esitame Teile igakuiselt e-arve, mille leiate oma kodupanga internetipangast. E-arve saadetakse Teie internetipanka tasumiseks sellelt kontolt, kuhu soovisite saada laenusumma. Mugavamaks tasumiseks soovitame Teil sõlmida e-arve püsimakse lepingu. Arve tasumine toimub Inbanki pangakontole SEB või LHV pangas. Arve loetakse makstuks, kui see on tasutud korrektse viitenumbriga, mille leiate oma lepingust või e-arvelt.

Miks võib minu esimese perioodi arve olla väiksem maksegraafikus olevast?

Inbank alustab intressi arvestamist alates laenusumma väljamaksest. Seetõttu võib esimese perioodi arve summa olla väiksem kui maksegraafikus toodud summa, mis on välja arvutatud lepingu koostamise hetkel.

Kas laenu saab tagastada ka enne laenulepingu tähtaega?

Jah, laenu võib tagastada nii osaliselt kui ka tervikuna enne selle lõpptähtaega. Selleks palume esitada sooviavaldus aadressile info@inbank.ee koos kuupäevaga, mil soovite laenu ennetähtaegselt tasuda. Seejärel edastame Teile lõpliku summa, mis selle kuupäeva seisuga tuleb tasuda. Ennetähtaegse tagastamise tingimused on leitavad Inbanki hinnakirjast.

Kas maksepäeva on võimalik muuta?

Jah, maksepäeva on võimalik muuta. Maksepäeva muutmiseks esitage palun sooviavaldus aadressile info@inbank.ee. Maksepäeva muutmise tasu on leitav Inbanki hinnakirjast.

Kas laenuperioodil on võimalik taotleda maksepuhkust?

Jah, Teil on vajadusel võimalik taotleda maksepuhkust. Selleks palume esitada sooviavalduse aadressile info@inbank.ee. Maksepuhkuse ühekordseks pikkuseks on kuni kolm kuud. Kui soovite maksepuhkuse võimalust kasutada teist korda, peavad Teie eelneva kolme kuu laenu- ning intressimaksed olema tasutud. Maksepuhkust on lepingu kehtivuse ajal võimalik võtta kuni kaks korda ning kokku kuni kuueks kuuks laenuperioodi jooksul. Maksepuhkuse täpne pikkus ja tingimused määratakse kliendi vajadusi ja võimalusi arvesse võttes.

Mis saab siis, kui tagasimakse hilineb?

Kui osamakse ei ole maksepäevaks meile laekunud, saadame SMS-iga meeldetuletuse selle tasumiseks. Makse hilinemisega kaasnevad kulud ning hilinenud maksetelt arvestatakse viivist. Makse hilinemisega seotud tasud leiate oma lepingust ja Inbanki hinnakirjast. Kui näete ette pikemaajalisi probleeme maksete tasumisel, siis palume kindlasti Inbanki poole pöörduda, et üheskoos paindlik lahendus leida.

Mis saab siis, kui ei suuda enam laenu tagasi maksta?

Olenemata makseraskuste põhjustest soovib Inbank oma klientidele alati vastu tulla, pakkudes võimalikult paindlikku lahendust. Seepärast palume meid makseraskusest koheselt teavitada. Näiteks on võimalik võtta maksepuhkust või pikendada laenuperioodi, mis toob kaasa madalama kuumakse.

Hansaposti väikelaen on finantskohustus. Enne laenu taotlemist ja laenulepingu sõlmimist hinnake oma varalist olukorda ja laenuvajadust, et veenduda, et olete võimeline laenu õigeaegselt tagasi maksma. Maksete õigeaegselt tasumata jätmise korral võib kaasneda kohustus tasuda viivist ja hüvitada võla sissenõudmiskulud. Laenulepingu nõuetekohane täitmata jätmine võib raskendada tulevikus laenude saamist nii Inbankist kui ka teistest finantsasutustest. Palun tutvuge enne laenamist krediidi kulukuse määraga ning sellega kui palju laenu võtmine Teile maksma läheb. Enne otsustamist tutvuge ka Finantsinspektsiooni tarbijaveebiga www.minuraha.ee, Hansaposti väikelaenu lepingu tingimustega, lepingueelse teabega ning vajadusel konsulteerige asjatundjatega.

Esitan laenutaotluse

Kontaktid

Kui Teil tekib Hansaposti väikelaenu kohta täiendavaid küsimusi, siis pöörduge meie laenunõustajate poole:

Omniva kontorid on avatud erinevatel aegadel. Palun tutvuge eelnevalt enda poolt valitud Omniva kontori lahtiolekuaegadega.

Tutvuge kindlasti ka korduma kippuvate küsimustega – ehk leiate juba sealt oma küsimusele vastuse.